torsdag 17. april 2008

Mine favoritter 1

I bloggen til Gunhild Bay - Stempelglede fant jeg en gang bloggen til Åshild. Lenge har jeg vært inne og snoket litt rundt og lest masse spennende om blant annet Art Journal. Så spennende har det vært at i den litt heftige perioden jeg har hatt så langt i 2008 har dette vært en ekstra god måte å kunne koble av på, med å la alle farger, tanker og ideer bare komme gjennom armen og ned på papiret. På mandag så jeg at hun hadde laget en egen AJ-blogg eller kreativ dagbok-blogg men et tema i uken og nye utfordringer hver dag, og DET måtte jeg jo bare bli med på. På søndag var det favorittfargen som var tema.Og her er min:

Deilig GRØNN!! For de som kjenner meg, er dette neppe en overraskelse, ei heller at det er eføy jeg har klippet ut og limt på :-) Bildet ble ikke spesielt bra, skal prøve å få scannet det en av dagene, så jeg håper det blir bedre. Nå er det natten og så skal jeg la underbevisstheten min få finne frem favorittstempelet mitt, for det er neste utfordring.

2 kommentarer:

Åshild sa...

Så flott at du vil være med på favoritt-utfordringen! Og den første siden din er kjempefin! Grønt er skjønt -SÅ enig med du :)

Ha en fin dag!

Åshild

WencheP sa...

Den ble kjempefin!