lørdag 29. mars 2008

Optimisten...

Det var meg for en uke siden, og her er jeg, hjemme med tidenes tetteste hals, feber og verden er ikke noe stas. Var på jobb tirsdag, kom hjem og flatet rett ut :-( Var hos legen og fikk antibiotika og sånn på onsdag og formen,-... vel den ble en standard læringskurve... Var i kjempeform torsdag og ikke like høy i hatten fredag... I dag begynner jeg sakte men sikkert å komme meg litt mer. Skulle ønske jeg orket å stemple eller scrappe litt, men det får nok være noen dager til... Tror sofaen, strikketøyet og en god bok for holde litt til. Legger ut sokkene jeg strikket i påsken. De er strikket i Opal, Zirkus garn. Det som er morsomt med det garnet er at det er bare er å strikke i vei, og vips kommer mønsteret frem :-) Garnet er kjøpt hos Mauds garn på Tveita, og så er det så tynt, mykt, varmt, fargerikt og deilig, og finnes i mange morsomme kombinasjoner :-) Kan anbefales!!

1 kommentar:

Tonje sa...

Ååå for noen fantastiske flotte og deilige sokker du har strikket! Jeg misunner alle som kan denne kunsten!
Flotte, fargerike og herlige kort du har laget også!