onsdag 30. april 2008

Mine favoritter 6

Dagene bare flyr avgårde for meg som for mange andre. Ble ferdig med den sjette favoritten for noen dager siden, har bare ikke fått lagt den ut før. Utfordringen var favorittpapir, og ekstra utfordring var å bruke sirkler som et sentralt element.
Jeg har jo like stor utfordring med å finne favorittpapir som teknikk, så da ble det kakestykkeprinsippet, men litt av alt det forskjellige jeg liker. Og så ble det litt gull-malt bobleplast stemplet på bakgrunnen for å få litt flere sirkeler med.
Nå skal jeg bare rydde litt og gjøre klart så jeg får satt opp tak og gulvlister i løpte av helgen på gjeste/hobbyrommet sånn at spisestuen får være spisestue og ikke mitt kreative domene... ;-) *fniser* Kom forresten på at i morgen er det jo Kristi Himmelfart, og da kan jeg jo ikke banke (bor i blokk), så da må jeg nok kose meg med favorittene og kortene mine. Sukk... Livet er hardt... :-D

1 kommentar:

Åshild sa...

*hihi* genial løsning på utfordringen! Og så mye flotte papirer!

Ha en fin - og kreativ - 1. mai :)