søndag 27. april 2008

En superuke...

Denne uken har bare vært super. Mandag var jeg hos coachen min, tirsdag var det kurs med Snuppeline Minne-hjørnet, onsdag var jeg hos en venninne og scraplet med de teknikkene vi lærte på kurset dagen før, torsdag og fredag gikk med til å kose seg hjemme med mere stempler, alkoblekk, acetat etc og lørdag var jeg en tur på StempelScrap-messen i Skedsmohallen. Var veldig flink, hadde handleliste og undersøkt priser på forhånd, så dette gikk relativt greit. Det ble litt alkoblekk, litt Perfect Pearls og litt stempler. Kunne selvfølgelig tenkt meg å kjøpe veeeeeeeeeldig mye mer, så jeg er ganske så godt fornøyd med innsatsen :-) Nå skal jeg bruke resten av dagen ved spisestubordet som er fyllt opp, og prøve å bli ferdig med de to siste favorittene mine i den kreative dagboken.

Ingen kommentarer: