fredag 18. april 2008

Mine favoritter 2

Mandagens utfordring var å bruke favorittstempelet. Ingen lett sak det der... Jeg er nok en sånn som har flere favoritter, alt etter vær og føreforhold. Valget endte tilslutt på en hjerte fra Rubber Stampede. Det er et av første jeg kjøpte og jeg faller alltid tilbake til det.



Tror det er akantusrankene i motivet som virkelig fenger meg. Det henger nok litt igjen fra tiden som blomsterdekoratørlærling. Har embosset motivet i gull, og lekt litt med klor for å gi det noen sjateringer (som ikke kommer sørlig godt frem)

Vi fikk også en tilleggsutfordring,- vi skulle skrive minst seks ord for hånd. jeg skrev "alle hjerter banker.... alle hjerter banker...." for alle hjerter banker for noe(n).

1 kommentar:

Åshild sa...

Nydelig stempel! Og det passer jo til hjerte-utfordringen også, dette :) Herlig!