lørdag 19. april 2008

Mine favoritter 5

Den femte utfordringen var å bruke favorittstæsjet og ekstrautfordringen var å lage en paperdoll. Jeg er ikke spesielt stæsjet av meg, bruker en og annen blomst, knapp, eyelett eller brad. det jeg ente opp med var bånd,- også fordi jeg har lyst til å bli flinkere til å bruke det.
Pia Haraldsens hode ble klippet ut og hun fikk ny kjole, og nye armer og ben. I tillegg fikk hun sløyfebånd i håret. Ganske morsomt å lage paperdoll når den første skrekken hadde lagt seg. Jeg er nemlig veldig lite glad i å tegne... Ble fornøyd med resultatet, morsomt å drodle litt igjen. Lenge siden sist.

1 kommentar:

Åshild sa...

En knakende bra variant av Pia! *ler* Og fortsett med å tegne! jeg kan love deg - det er SÅ moro når man bare kommer over den skrekkelige 'jeg kan jo ikke tegne'-greia... for det er vel ikke så nøye om vi ikke kan tegne, så lenge vi koser oss med å tegne? :)