søndag 29. mai 2011

Julen kom visst tidlig...

Forrige lørdag var det scrapling som stod i kalenderen sammen med to gode kollegaer. Jeg ble hentet kl 10 av kollega nummer 1, og så tok vi turen til Lørenskog og kollega nummer 2. Der var det bare å se over alle lett glemte skatter før vi tok turen til Bikuben i Strømmen. Det kunne jo være at vi hadde gått tomme for noe i løpet av dagen, og det kunne vi jo ikke ha noe av ;o).
Hos Bikuben var det som vanlig mye fint å se og som man gjerne skulle hatt med hjem. Jeg kjøpte de lilla papirene jeg har brukt på disse julekortenen, samt et fantastisk søtt mønsterark med tekopper (det blir blogget senere). Etter besøket hos Bikuben, var det hjem igjen, sprette en flaske hvitvin og begynne å lage deilig lunsj, for lunsj må kortlagere ha.
Jeg fikk begynt på årets julekortproduksjon. I år blir det serieproduksjon av de lilla slaget. Motivet er et atc-stempel fra Tim Holtz. ATC-motivet er fargelagt med rubb & flick og fått en dusj med glimmermist for å funkle litt ekstra. Det lilla metallpapiret bak atcen er kjøpt hos Papirgalleriet i Oslo (samme sted som Norway Designs).
For å få litt mer til å "skje" på bakgrunnsarket, stemplet jeg opp noen swirler med vannmerkepute og "fargela" med PerlEx i en lilla/cerise farge.

I tillegg fikk jeg laget to teposekort som jeg skal blogge i morgen eller no'. Og hvor lenge vi holdt på?? Vi gav oss kl 23.30 etter masse skravling, god mat og drikke. 

Ingen kommentarer: