lørdag 28. mai 2011

I'm in love!

Endelig har jeg fått oppgradert maskinparken i heimen fra en sliten pc til en flunkanes ny Mac. I <3 it!! Litt overgang er det, å gå fra pc til mac, men dette er jeg sikker på at blir et godt, hyggelig og langvarig vennskap :o)
Kvelden har gått med til å kose seg med at ting bare skjer sånn som det skal på maskinen. Musikken raste dundrende lett inn i iTunes og bildene forsvant like lett på plass i iPhoto. Lykke!!

Forhåpentligvis blir det mer blogging fremover. Lørdag for en uke siden hadde jeg og to gode kollegaer scrapledag/kveld. To teposekort og to julekort ble ferdige (ny rekord på treff, må være vinen som gjorde utslaget... ;o)), og de må jo blogges. I tillegg har jeg fått strikket og montert ferdig en jakke, og den bør jo også få et lite innlegg her og noen bilder under prosjektet på Ravelry. Men det får jeg hygge meg med i morgen.

2 kommentarer:

Lisbeth Bula sa...

Gratulerer med Mac! Jeg er den eneste i familien uten Mac, bare arbeids-laptopen min og evnt den stasjonære 5 årige rakkeren i et hjørne av stua, så misunn, misunn :-)

Fredhøy - Gro sa...

Once you go Mac, you never go back!! Gratulerer så mye med vidunderet og velkommen i klubben:)