fredag 10. juni 2011

Kom juni du skjønne fuktige

Fredag og Pinsen er her, og litt av langhelgen skal brukes ute i regnværet. Og jeg gleder meg. Det sies jo at det ikke finnes dårlig vær, bare dårlige klær, så med det i mente blir det bare å kle på seg og glede seg over at det ikke er 4 grader ute :o)
For noen uker siden sådde jeg basilikum, kjørvel, løpstikke, agurk, tomat, dill og forskjellige erter her hjemme. Og for ikke fullt så lenge siden sådde MiniMonster, MicroMonster og jeg gulrøtter, rødbeter og tre typer erter hos Monsterfabrikken. I dag har dagen kommet for at MammaMonster og jeg skal snekre ramme til kjøkkenhagen og plante ut det det vi har kultivert inne.

Jeg gleder meg masse. Først er det 7,5 timer med jobb som gjelder og så et hjertelig gjensyn med Fanklubben min. Kan jeg få en bedre start på Pinsen?? Jeg tror ikke det!

God helg og pinse til deg

Ingen kommentarer: