torsdag 26. juni 2008

Stående produksjon i langsomt tempo

Etter et jeg falt i trappen for snart to uker siden har verden gått i langsomt tempo. Når du ikke skal/bør sitte blir man litt hemmet. Uansettt, kortlageabsitinensene mine kom i full styrke en dag, og da søsteren min ringte og lurte på om jeg kunne lage et kort for henne, var det bare å rydde kjøkkenbenken, vaske godt for å unngå fettflekker, og vips... jeg kunne stå og lage kort!! Riktig nok men en million pauser, men allikevel, jeg kunne få leke med farger :-)

Jeg valgt å lage et blondekort med høy wow-faktor, for det skulle gis til en ungdommelig 60-åring. Kortet går i lys turkis, hvitt og sølv. Stempelet er fra Ett Trykk, papirene er fra Bazzil og så har jeg brukt div bånd.
Inni kortet var det ønske om at det stod hurra og et 60-tall. Hurra har jeg skrevet for hånd med en bred limpenn før jeg embosset med sølv. 60 er stanset ut med dies fra QK og så festet jeg dem i tynt sølvgarn som jeg tredde gjennom noen eyelets som er festet i ovalen med hurra.

Ingen kommentarer: