mandag 2. juni 2008

Noen tanker og litt til

I dag har jeg vært hos coachen min. Hadde en ganske heftig men fin time tror jeg. Vi snakket masse om mye og kom innom opptil flere av "akilisene" mine... Hmmm... Sitter og tenker på om hva jeg egentlig synes om det, og jeg tror jeg synes det er fint. Sitter og kjenner nå at det er litt godt vondt å ha pirket borti dem :-) Får se i morgen når de små grå har fått hvilt seg og brikkene forhåpentligvis har falt litt på plass.

Hadde forresten med meg AJ'n min og et kort jeg har laget i dag. Coachen min har lenge sagt at hun har lyst til å se hva jeg lager og litt hvorfor og hvordan, og i dag passet det å vise henne litt av denne verdenen min :-)

Hele AJen har jeg lagt ut bortsett fra en side. Håper jeg får lagt den ut snart og så skal jeg legge ut kortet. Må bare få sendt det først, for det skal postmannen ta med seg til en helt annen by enn Oslo :-) Og jeg kan jo ikke vise det her før noen har mottatt det ;-)

Ingen kommentarer: