søndag 8. juni 2008

Autoriteter

Av og til så opplever man noe som virkelig er spikeren på hodet. En skikkelig inneriter. Og sånn hadde jeg det for en stund siden. Hadde en litt tung dag, kom hjem, logget opp og var inne på Kreativ dagbok og der hadde Åshild skrevet om autoriteter og kommet med to utfordringer, en å ha en autoritet over seg og den andre å være autoriteten.


Så her er lille meg, nede i høyre hjørne, og resten av siden er viet til autoritetene rundt meg med sine "bla, bla, bla", pekefingre, tordensky og "og så må du..."
Autoriteter oppleves nok ofte som sort/hvitt. Valgte derfor å ta frem kullstiftene mine og bruke en ren/rå strek og bruke fingrene til å skape skyggevirkninger/gråtoner.
Nå skal jeg prøve å finne litt inspirasjon. Skal lage to kort, ett takk for lånet-kort og et bursdagskort som skulle vært sendt for leeeenge siden... Vi får se hva jeg får tryllet frem i løpet av kveld :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei her jeg!!
bursdagskortet var til meg tror jeg!!? fy fillern det ble fint da,du er proff!Ble kjempeglad!
klem Anne på Maihaugen.

Åshild sa...

Hei Benedichte
Denne siden din sier utrolig mye. Sort-hvitt. Ja, sånn oppleves det veldig ofte. Kjenner meg igjen i det.

Åsså du - god bedring med foten din :) Håper ikke Hardangerturen din går i vasken...

Klem