torsdag 1. mai 2008

Mine favoritter 8

Så er det bare den siste og 8. favoritten igjen, begynnelsen eller slutten om du vil. Jeg har brukt litt av alt tror jeg. Både utklipp, stempel, drodling, skrevet litt for hånd, favoritt farge, fargekombinsajon, i det hele tatt...


Og da jeg var helt ferdig, ble dette resultatet:-)



Tilslutt har jeg laget hull i sidene med Bind-It-All og knytt/snørt dem sammen med favorittstæsjet mitt, bånd, sånn at det ble en åttekant, eller en sirkel med bittelittegranne velvilje ;-)

1 kommentar:

Åshild sa...

Så stilig måte å binde sammen Faderitt-boka di på! Og forsiden passet så godt med resten av sidene.

Tusen takk for følget så langt :) Håper du syns det har vært moro og at du slenger deg med på noen av de andre utfordringene i bloggen også.

Ha en fin langhelg :)