lørdag 1. mars 2008

Post-it kamuflasje

For en tid tilbake fant jeg en blogg som viste Post-It bok. Den er laget med coasters som var kamuflert og bundet sammen i ryggen med Bind-It-All. De er kjempesøte som venninnegaver og mulighetene er uendelige når det gjelder pynt. Og ikke minst, de trigger kreativiteten :-) Legger ut to av de jeg har laget, den ene er min og den andre er en venninne sin.
Den første er kledd med papir fra Kaleidoscope-erien fra My Mind's Eye, "buketten" er laget av blomster som er punsjet ut og montert sammen og B'en er fra Heidi Snapp Iron-on transfers og div bånd. På den andre har jeg brukt bakgrunnstempel fra Ornate Collection fra Stempelglede, stemplet med vannmerkepute og fargelagt med kritt, bokstavene er stanset ut i Studio-alftabetet fra QK, tagen er skåret ut med sjablon fra Couzzle og stempelet er fra Minnehjørnet, stemplet i gull og embosset med klart pulver. Blomstene er fra Prima Marketing, satt sammen to og to og festet med en brad. Og båndene er fra den samme div bånd haugen min

Ingen kommentarer: