mandag 11. juni 2012

En langtekkelig dybdestudie

Så ble det helt plutselig og helt ufrivillig, min tur til å ligge rett ut med en særs kranglete rygg. Det skal litt til å sette meg ut av spill, men i dag måtte jeg hive inn håndklædet på jobb og bare kjøre hjem. Og siden har jeg ligget her og stirret i skråtaket og hatt en dybdestudie av malingsglippene mellom panelbordene, malte kvisthull og spikerslag som burde ha vært sparklet av de som en gang satte det opp. 

Nå har jeg en liten plan om å ta en tur ned trappen til stuen og kjøkkenet, for å forhåpentligvis få rørt sammen en brøddeig og få noen få ønskede minutter ved veven.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei, og takk for hyggelig kommentar hos meg! Denne bloggen likte jeg godt, så her skal jeg nok følge med. Synd at du er dårlig, håper det går seg til snart!