onsdag 27. mai 2009

Tråkle, tråkle, tråkle....

Endelig har jeg fått spent opp det som blir forsiden, vatt og baksiden, festet en million knappnåler og begynt å tråkle. Og jeg tråkler og jeg tråkler...
Dette er litt av baksiden, sånn ca der jeg tråkler...
Et litt større bilde av quilten. Det er heldigvis ikke fullt så voldsomt som det ser ut som her, selv om det er stort... Det som gjenstår nå er å tråkle ferdig, quilte (lurte en stund på om jeg skulle quilte for hånd, men jeg tror Mormors vakre gamle symaskin vinner), og sette på ytterkanten.
Og et detaljbilde av forsiden. Jeg har samme stoff i ytterste kant som baksiden (oppe i høyre hjørne, og så blir det stoffet som er innenfor (lys beige med bittesmå blader) avslutningskanten.
Gleder meg til jeg blir ferdig og jeg kan ta det i bruk :-)

1 kommentar:

Gry-Heidi sa...

Herlighet, for en jobb! Jammen er du flink, Ditte:)
Dette kommer til å bli kjempefint!

Klem, Gry-Heidi