onsdag 28. januar 2009

Utfordring

Jeg er blitt utfordret av Gro til en fotoutfordring. Utfordringen går ut på:
-Gå til mappen Mine Bilder
-Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen.
-Vis bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet.
-Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.
-Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.

Bildet er vel for de aller aller fleste intetsigende... ;-) Det er tatt fra Landmannstorget (busstasjonen) i Skien sist sommer og det er spirene på Skien kirke jeg har tatt bilde av. Det er bilde tatt helt uten mål og mening mens jeg stod og ventet på bussen fra Skien til Larvik. Utrolig hva litt kjedsommelighet kan føre til... ;-)

De aller fleste har fått denne utfrodringen tror jeg, men dersom du ikke har det og er innom bloggen min, så er denne til deg!!!

Ingen kommentarer: