torsdag 31. juli 2008

Tørke...

Har siden fredag hatt store planer om å lage en ny Aj-side i vintage stil. Fikk en knall idé på jobb, gikk hjem og begynte å lete og fant ikke... Trodde ikke 70 kvm og tre kjellerboder kunne inneholde så mye, men det gjør det... Fant mye annet mens jeg lette, så med litt flaks blir det orden på galskapen i kveld :-) Jeg får la underbevisstheten jobb litt her jeg sitter, og så får vi se hva som som skjer.

Ellers så har jeg tatt frem noen av min gamle håndarbeidsprosjekter, og de er det mange av. Har fått sydd ferdig noen tallerkendempere. Nå skal jeg bare legge opp falden, og så skal vi se om ikke jeg kan få lagt ut et bilde eller fler :-) Og som premie fordi jeg er nesten helt ferdig med tallerkendemperne har jeg begynt på en duk i hardangersøm... GULP!!! Litt skummelt, særlig fordi det skal klippes og bli hull og sånn... Kjenner jeg gruer/gleder meg litt allerede!

Ha en fortsatt knallfin dag, hvor enn du måtte være!

Ingen kommentarer: