søndag 20. april 2008

Album

I september i fjor feiret jobben 90-års jubileet sitt en hel helg til ende hvor alle ansatte i det ganske land var invitert. Vi var på Rockefeller fredag kveld hvor det blant annet var konsert med Trang Fødsel. Lørdag hadde vi litt faglig påfyll i Oslo Spektrum med blant annet Jan Størksen som jobbet tidligere i Frelsesarmeen. Og lørdag kveld var vi samlet i Spektrum til kjempefest! Jeg var så heldig å få lov til å mene noe om bordpynten. De grønne flytelysene vi brukte heter Lotus og produseres av Løiten Lys og vi kjøpte dem hos Mor & Datter på Oppsal i Oslo. Eva hos Mor & Datter spurte tynt om hun kunne få noen bilder fra festen for å få se resultatet, og med den supre servicen vi fikk hos henne, måtte jeg jo lage et lite album :-) Og som jeg har kost meg :-)


Bokstavene er stanset ut med Studio alfabetet til QK. Tagen er skåret ut med sjablong, blomstene er fra Prima og MM og så har jeg brukt div bånd og garn.

De hvite blomstene har jeg heklet selv, bak dem har jeg embosset en retroblomst i sølv.

Her har jeg brukt raindros fra Løiten rundt bildet til venstre siden vi brukte det i vannet i stakene på bordet, og på høyre side har jeg brukt rub-ons fra Heidi Swapp.

Så mange bord må til når det er 1200 gjester...

Litt av det vi brukte...


Og det vi brukte var 75 storbladede Eføy (Hedera Helix), 360 små Lotus lys, 55 glass med raindrops, 360 lysestaker eller 3 paller om du vil, og tilslutt 1200 gjester...


Og sånn så det ut da vi kom inn i salen til fest lørdagkveld. Et fantastisk lysskue som møtte oss :-) Vi snakker fremdeles om den helgen, og de som fikk med seg 80 års jubileet snakket om DET frem til 90 års jubileet, så hva kommer om 10 år når vi fyller 100?? Tror vi kan glede oss allerede.

Ingen kommentarer: