søndag 21. mars 2010

Vårsymysterium - del 5 - garnityr...

Garnityr kan jo være så mangt, og i vårsymysteriet til 9na, så lurte jeg først på om det kunne være bånd, knapper og sånn, sånn som vi scraplere bruker. Men nei, her skulle vi frem med skriver, papir (så langt var jeg jo riktig "hjemme" ;-)), vliesofix og rødt og brun/sort stoff. Det ble ikke sydd så mye i går, fordi det var min tur til å bli ett år eldre, men grubling og fundering over hvilke stoffer som skulle med, gjorde jeg nøye, så nøye at det ble med litt stoff hjem fra den lille turen Plutt og jeg hadde over Kjølen i går :-)
I dag kom symaskinen frem, og Marihøner (og sommerfølelse) ble tryllet frem etter veldig god beskrivelse. En litt underlig den sommerfølelsen egentlig, med tanke på det været vi våknet til i Oslo. Nå har det heldigvis gitt seg, og solen prøver å bryte frem :-) Nå skal jeg gå løs på neste hint som ble lagt ut kl 12 før neste bursdagsfeiring venter. MiniMonster blir 5 år i morgen, og Monster er invitert i bursdagselskap :-) Og Monster gleder seg!!

Ingen kommentarer: