lørdag 6. juni 2009

Får man noen gang nok blomster....

... vel ikke vet jeg, men jeg har lenge ikke fått brukt eller brukt få av alle de jeg har, ikke minst så har de vært litt klønete oppbevart i originalpakningen sin og tatt masse plass. Så i dag tok jeg mot til meg og begynte å sortere etter farge.
Den største overraskelsen var at jeg hadde så mange rosa og så få grønne. Så nå ligger alle blomstene pent fordelt i Zipp-Loc poser, pent stablet i esken sin, og det beste er at det ble plass til mange fler..... Og når en pose blir full, så får jeg sortere den etter størrelse eller fargetone eller noe annet lurt ;-)
Nå har jeg flyttet sysakene over til symaskinen og så skal jeg bruke ettermiddagen og kvelden på å lage atcer til en swapp på Art Pieces Challenges. Og med litt flaks, så får jeg kanskje laget enda noen til ;-)

4 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Så flink du er, Ditte :) Tror aaaaldri man får nok blomster *ler*

Klem, Gry-Heidi :)

Fredhøy - Gro sa...

Flyter av blomster her, for jeg har ikke sortert blomstene mine så fint som du! Dessuten prøver jeg å bruke mest mulig av dem nå og ikke kjøpe nye, du vet...shoppestoppen er over og jeg prøver å være sparsom....hahaha!!

Anette sa...

Ojj, dette var lurt Ditte!! Jeg har også blomstene i originalpakker... kjempesmart å sortere etter farger! Den må jeg prøve å huske :)

Benedicte sa...

Jeg vet jo ikke om det funker, men det er verdt et forsøk i det minste... ;-) Og hvis noen lurte, så får heller ikke jeg noen gang nok blomster... hi hi...